just wanna have bright smile everyday ^^

Wednesday, March 9, 2011

life will never ever be fair

life will never ever be fair
hmmmmm...
kadang2 kita akan rasa hiudp ni x adil
kenapa orang ni dapat ni dapat 2
kita x dapat
kenapa kita kene ni kene 2
orang lain x kena
mungkin akan ada kata2 ni yang terdetik di hati
apa yang terjadi kat kita
baik atau buruk memang sudah tertulis
kita x boleh la nak salahkan orang lain
mungkin ada hikmah tanpa kita sedari
^_^
aku lagi suka jadi seorang yang difikir jahat
dari orang fikir aku baik 
sebabnyer.......
kalau orang fikir kita baik
kita kene maintain aja
once kita dah buat jahat sekali
selamanya kita buat baik banyak2 kali pun
orang dah cop kita jahat
kalau orang fikir kita jahat
kita boleh buat bodoh ja
ske hati la aku nak wat apa pun
kau kisah apa
hahahaha
orang tersangat la normal suka judge seseorang
dari apa yang mereka dengar dari kawan2 mereka
bagi mereka
source 2 lebih tepat
tapi macam mana kalau source 2 salah
pertama akan dapat dosa mengumpat
kedua dapat dosa memfitnah
ketiga(mungkin) mengecilkan hati orang itu dengan sikap kita
keempat(mungkin juga) memutuskan perhubungan
bahayakan mulut ni
kalau kunci je boleh
lepas 2 kunci 2 buang kat laut
bagi ikan makan
XD~
biar kurang sikit dosa
tapi bila kurangkan cakap pun
orang x puas hati!
macam mana ni!
hahahahahaha
life will never ever ever ever be fair!!!~
peace no war
^______^



No comments:

Post a Comment