Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
just wanna have bright smile everyday ^^

Thursday, April 12, 2012

berenang: bukan hobi tapi kegilaan =P

orang2 yang terdekat saya kalau nampak je saya hari rabu or jumaat petang
dah x tanya dah dari mana
dyeorg akan kata
baru balik dari swimming ye
hahahaha
saya start pergi swimming pool since dari 2nd 1st until end of 2nd 2nd
n saya still x pandai berenang
kawan2 yang lain semua boleh la gerak jauh sket
saya ni?
TT__________TT
sedih2
tapi x pe saya seorang yg sangat passionate 
belajar sket2
i have a lot of teachers 
tgk akak ni pandai berenang
approach 
akak macam mana nak berenang macam 2
until in 3rd 1st someone ajar saya dengan gigihnya sampailah saya pandai
gembira =D
from Grade 6 jump to Grade 2 =D

sekarang dah pandai berenang
dulu if tengok orang berenang cantik saya suka sangat tengok
n harap satu hari nanti orang akan puji saya berenang macam saya puji orang
dan itu akan menunjukan my improvement
n Alhamdulillah dah ade orang puji saya berenang cantik
he he he
impian saya dah tercapai
satu la
ade lagi satu
nak pro in semua gaya
now just pro in free style
n a little bit froggy style
belum lagi fully expert
still learning
n a lot to learn

i can say my friend
yang saya sedang ajar ni
tersangat beruntung 
saya stuck for almost 8 months 
but she
never stuck
sebab saya ajar teknik yang betul
kenapa la time saya dulu
lambat sangat cikgu nak datang
sampai lepas 1 year baru pandai berenang
huhuhuhu

n sekarang ni saya x boleh tengok orang nampak tersiksa berenang
i mean teknik dye salah
bukan nak bangga diri
but
saya pernah dalam keadaan itu selama 8 months 
so saya sangat faham perasaan itu
if i can help
saya akan tolong orang sampai boleh
berenang basic
dulu saya rasa xde pun kawan saya yang bantu saya
berdiri sebelah saya sampai saya pandai

but saya akan stay sebelah orang yg sy ajar sampai dye pandai
this is my passion 
apa yang saya tahu
saya x akan kedekut untuk kongsi
because
saya juga banyak belajar dari orang
berenang macam dah jadi sebahagian dari hidup saya
still banyak lagi kene belajar Halimahton
n i will continue learning 
^_^

1 comment:

  1. hi awak!
    I tagged u!Feel free to visit me at http://raramensch.blogspot.com/2012/08/tagged-alongliebster-blog-award.html

    ReplyDelete