Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
just wanna have bright smile everyday ^^

Wednesday, March 7, 2012

first time..... =D

lama sangat2 x update blog. 
umur 21 tahun adalah umur yang paling istimewa bagi saya
entah la
tapi saya rasa sangat sangat sangat istimewa
rasa dah cukup dewasa untuk buat keputusan sendiri
dan rasa cukup dewasa untuk
tidak terlalu memikirkan apa orang akan kata
jika saya buat itu ini
pada umur 21 ni saya
telah beli barang2 yg first time dalam idup saya
saya beli
ho ho
jadi ini lah benda2 first time yang saya buat n beli
haaaaaaa

disebabkan saya suka berjogging
saya dah lama mengidam dekat 2 tahun lebih nak beli kasut jogging nike 
ha dapat pun beli.
yeah!
setelah umur 21 tahun. barulah saya ada perfume. dulu x suka sangat. allergic
bersin2 sampai selsema
but after keje kat kedai perfume for 3 months
ni la hasilnya
perfume sebotol hahaha
ni la perfume dari Tommy Hilfiger - dreaming
okey jangan perasan la ye bila saya tulis status 'dreaming' kat gtalk
hahaha =P
beli perfume dapat free 2 vials DKNY blossom n golden
beli 1 percuma 2.
weeee~
seronok =D

ketiga saya beli camera
1st time in my life
=D



tadaaaa~ pi buat manicure n buffering kuku
dari skola memang teringin sgt nak buat TT_____TT
jadi saya telah pergi
n hasilnya kuku saya 
berkilat bersih
ho ho ho

n lastly saya beli baju kotak2
first time beli n pakai
sebab saya rasa macam bukan diri saya
bila pakai pun rasa pelik
but org2 sekeliling kata nampak sesuai n style
huhuhu


hope that suatu hari nanti bila saya tengok gambar2 ni
saya akan hargai semua barang yang saya beli
kene jaga elok2
=D


1 comment: