Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
just wanna have bright smile everyday ^^

Thursday, January 19, 2012

last day of working at Prestige Products (M) Sdn Bhd =(

finally it comes to the end
huhuhu
so sad
meaning
dah semakin dekat untuk pulang ke UTP
i dont want to go home
TT______TT

x perlu nak sedih2
hidup ni masih jauh lagi Halimahton
there's a lot of good things waiting for u

at least semalam ada la good memory left there. kerja dari pukul 10 am and my permanent really2 hope that i can sell at least 2 perfumes n yesterday x de la banyak sangat orang. yang datang pun ramai chinese borong barang kat market. so depress that time. saya tolong orang buka first bill tapi saya x dapat buka2 juga. huaaaaaaaa~ but..... at 8 pm my first customer dtang. thank u Suzie sebab tolong saya. so saya dapat la jual perfume Versace Eau Fraiche sebotol. then Alhamdulillah bila saya balik kaunter, abang yang x jadi beli perfume guess hari isnin hari 2 datang balik. soooooooo surprised. biasanya 1 dalam 10 la customer nak dtg balik. but maybe its my rezeki for my last day. abang tu pun beli perfume guess untuk wife dia. abang 2 dari penampilan memang nampak cikai je. but guess what beg dye jenama PRADA. PRA. DA. dont judge a book by its cover. waktu nak bayar tu saya kata la 'lepas ni abang datang lagi saya dah xde dah. hari ni last day saya kerja'....

pulang kembali ke kaunter kawan abang 2 x habis2 lagi bau perfumes. abang ni kata kat kawan dia suruh beli perfume dari kaunter saya. n he said 'hari ni last day adik ni kat sini. nak sambung belajar. beli la satu. bagi sikit komisyen buat sambung belajar'.. saya macam terkedu. n kawan dia memang beli juga. n due2 pun rupanya ada kerja elok sangat. datang beli perfume untuk wife kat terengganu n bukan untuk diri sendiri. n last sekali yg paling baik abang ni suruh saya pakai jcard saya untuk dapat mata. seriusly abang dua orang ni baik sangat sangat. n friendly.

last day at least ada jual. kalau x jual mesti saya rasa stress sangat2. but Alhamdulillah ada la rezeki saya malam semalam. waktu nak kemas2 nak balik pun ada customer datang beli lagi. Alhamdulillah Ya Allah. sangat sangat bersyukur.

habis la merepek pada hari ni. terima kasih =D

luv luv luv


No comments:

Post a Comment