Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
just wanna have bright smile everyday ^^

Monday, February 7, 2011

rehat seketika =)


nak study udah penat
yela manusia boleh betul2 fokus 10-15 minit je
tapi kelas pi buh sampai 1 2 jam
haiya~
huhuhuhu
wo zhen de lei
kul 2.30 pergi ke kelas
hmmmm~
seriusly aku dah penat mahu pergi ke kelas
penat emosi dan juga fizikal
fizikal penat jalan sana jalan sini ke kelas
emosi~
aaaaaa~
paksa diri fokus
n terus hidup macam x ada apa ja yang berlaku
hmmmmm~
hidup dengan buat tidak kisah
duduk sebelah manusia2 yang kutuk belakang2
buat2 macam aku x tahu apa2 
x dengar apa2
x rasa apa2 langsung 
orang kutuk aku
jika seorang x apa lagi
lebih dari itu

sejujur jujurnya
walau aku tahu siapa
hmmmm~
tapi aku tetap x marah 
x benci
dan x akan kata
dia adalah orang yang aku paling x suka
paling aku benci
even orang itu cakap macam itu pada aku
aku cuma kecewa
kecewa dengan diri sendiri
mungkin aku yang salah
aku minta maaf
dan jika bukan aku yang salah
aku maafkan korng
hmmm~
hidup2
banyak betul dugaan
hidup ni terlalu indah untuk disia2 siakan
cheer up la Halimahton
^________________^

1 comment:

  1. http://www.iluvislam.com/inspirasi/motivasi/1671-dendam-yang-termanis.html

    :)

    ReplyDelete