Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
just wanna have bright smile everyday ^^

Friday, January 7, 2011

Episod 2: Nak Sakit Ke Nak Mati??? =)

 tajuk je x leh blah...
kisah dengan 
basikal lagi
hahaha


mula2 belajar naik basikal 4 roda umur 5 tahun
6 tahun mama cabut 1 tayar
7 tahun mama cabut lagi 1 tayar
belajar sikit2





lepas 2 belajar naik basikal macam ni la 
1 jam untuk tahu bawa
3 hari untuk pro
^________^





basikal atuk aku ni aku penah bawa
susah juga la
tayar dah la kecil
lepas tu berat pula
=.="
pe2 pun aku tetap terer bawa
hahahaha



pada 1 hari aku bawa la basikal lerun ini
basikal ni agak mahal la
laju pula
tapi...
selalu kain aku tersangkut ====> jatuh tergolek dog
huhuhuhu
waktu darjah 5 aku nak pergi kedai lepas tu
basikal sengal ini buatkan kain baju kurung aku tersangkut 
pada rantai =.="
memang kene pilih untuk jatuh je la.. sebab sangkut x boleh gerak dah kaki kiri aku ni


Halimahton anda ada 60 saat untuk membuat keputusan
hahahahaha
either jatuh belah kiri or kanan
kaki aku x boleh jejak tanah untuk break
basikal ni tinggi

kiri = batu = tajam = sakit = berdarah = parut









kanan = jalan raya = kenderaan = langgar = mati








so aku dengan redha nyer jatuh atas batu
sakit berdarah2 gak la bukan 1 2 biji batu
jatuh atas batu yang banyak giler
tajam2 =.="
lepas aku jatuh
trailer lalu
bergegar dunia
kalau aku terjatuh atas jalan raya
jawabnya hantu la yang tulis blog ni
hahahaha
tapi aku pi juga kedai beli barang mama aku suruh beli
balik rumah baru sapu ubat
lepas baik aku dapat parut cantik punya la pada lutut 

yeah!!!~
huruf A
hahaha
kenangan2 =)
ingat sampai mati
aku nak berdoa semoga aku dapat banyak A dalam hidup
hahahah
^___________^

No comments:

Post a Comment