Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
just wanna have bright smile everyday ^^

Saturday, January 1, 2011

sempena tahun baru 2011


sempena tahun baru ni nak ucapkan 

                                ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗ ★ ★ ★
                                ║╚╝║══║═║═║╚╝║ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
                                ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝ ★ NEW YEAR ☆ 2011
                                ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝

aku copy ni dr fb je...
hehehehe
azam tahun baru
kene azam tahun baru ke
kenapa tahun Islam kita x wat azam ye??
hmmmmmm
pe2 pun
azam aku (selama2nya x kira la tahun baru ke, tahun baru islam ke, tahun baru cina ke)
walau apa jua rintangan dan halangan
yg aku tempuhi
aku berdoa agar
aku dipermudahkan
x de life la kalau hidup ni x de dugaan
"Allah tak akan menduga hambanya jika hambanya tidak mampu menghadapinya"
jadi mungkin aku ni kuat semangat
hahahaha
aku boleh katekan 
aku banyak betul dugaan dalam hidup ini
dari kecil sampai la besar...
banyak betul bende yg aku lalui
pahit manis masam masin
memang cukup rasa la
ape2 pun
tapi hidup ini terlalu indah untuk disia2kan
^___________________________^

No comments:

Post a Comment