Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
just wanna have bright smile everyday ^^

Monday, January 17, 2011

hari ni aku frust XD~

hari ni cuaca sangat best
dah la demam, pening, selsema bla bla bla
hahahaha
lepas itu kena jadi driver pula
hantar mamaku kesana kesini
4 tempat sekali dalam satu hari
ai ai captain !!!~
XD~
mula2 pergi ke bank maybank
time2 tengah tunggu mama 
hobi aku adalah tengok currency matawang
hahahaha
duit US n pound sterling dah turun la
ohoooo~
selapas itu
destinasi ke2
pi la kedai pengantin
nak tahu barang untuk sapa
jeng jeng jeng
heeeeee~
purple rose
alamak!!!~
ada tawaran kerja la
nyesal x apply sebelum ini
hehehehe
beli punya beli
aku yang pilih tema n semua design
walahwei!!!~
hantar siap ja
xde keje nak wat2 sendiri
tempah ja
senang citer !!!~
>___________<
selepas itu pergi pula ke Jackel beli bed sheet pengantin
tbe2 ja tangan gatal la
gatal la gatal la
nak tahu apa
apa lagi
dapat jeng jeng jeng 
RM *00.00
hahahaha
banyak2
lebih separuh scholar gitu
hahahaha
mama kata hadiah bufday
terima kasih mama
leb u muahmuah la
^____________^
lepas itu mama suruh beli baju kurung kat jackel
aku terus berkenan pada satu baju ni
tapi aku frust
frust frust frust !!!~
aaaaaaa!!!~
muat tapi senteng !!!~
adeh~
cantik la baju 2 RM80 ja
murah murah murah
sebab sulam sulam
haih!!!~
lepas itu
dengan frust nya aku pun pi aku dan mama 
pergi kedai beli nasi beriyani 
yang aku rasa paling sedap kat melaka
then aku pun drive pulang dengan frust nyer
huhuhuhuhuhu
frust frust frust 
XD~   

No comments:

Post a Comment