Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
just wanna have bright smile everyday ^^

Monday, December 27, 2010

loneliness and friendship =) (2)

episode 2 : loneliness (2)

aku x suka lihat kawan2 ku sendirian
kerana loneliness itu sangat sakit
aku tidak kisah menemani kawan2 ku
walau...
kadang2 mereka hanya mempergunakan ku sewaktu kawan mereka
tidak dapat bersama
sejujur jujurnya
aku tidak kisah
kalau la mereka tahu
aku penah tidak menghadiri sesuatu perjumpaan yang penting
dan meninggalkan perkara penting juga  
kerana menemani mereka
adakah aku mengungkit
tidak sama sekali
tidak aku suka mengungkit
kerana aku perhatian akan keselamatan mereka
aku akan berusaha untuk menemani mereka
sehabis baik...
kalau la mereka tahu....
betapa aku sayang pada mereka
walau kadang kala
meraka selalu meninggalkan ku
tidak ingat kepada ku
ya...
aku terasa sedikit
tapi aku tidak marah sama sekali
mungkin mereka terlupa
atau kereta tidak muat
atau apa aja alasan yang munasabah
aku selalu berfikiran positif
untuk menenangkan hati
aku tidak marah
bagi aku kawan adalah sangat penting selain keluarga
^_^

No comments:

Post a Comment