just wanna have bright smile everyday ^^

Tuesday, December 28, 2010

loneliness and friendship =) (3)

Episode 3 : Friendship

Always right, Bajet & Hipokrit 
.............................................................
kata2 yang best sangat didengar
tambah2 dari kawan2 yang dikenali
hahahaha
mula2 aku meletup macam iklan milo fuze 2 la
tapi aku cepat cool
sabar je la
aku boleh katakan
semua manusia sama sahaja
akan ada sifat2 seperti di atas dalam diri manusia
sangat sangat sangat 
tipu tipu tipu
kalau anda tidak ada
jadi
aku sudah tak kisah la kalau orang mahu kata aku apa pun
yang penting aku adalah aku
^______________^
kadang2 mungkin kita tidak sedar kita lakukan semua itu
tetapi
ingin aku katakan
bahawa tiada manusia yang sempurna
sebagai kawan
terima la kawan anda apa ada =)
kadang kala kita akan terasa dengan kawan kita
dan melepaskan rasa pada kawan yang lain
pada waktu kita sedang marah
itu normal
sangat normal
tapi apa yang tidak normal
kita memburukan kawan kita disebabkan rasa marah kita
maka timbul la kata2 yang tidak elok
nasihat aku yg paling best untuk anda dan diri aku sendiri
kalau nak kutuk or buruk2 kan orang fikir la cermin la diri sendiri
bagus sangat ke 
kita ni cantik sangat ke
handsome sangat ke
kaya sangat ke
pandai sangat ke
kita untuk mengata2 orang
senyum selalu
hidup ini terlalu indah untuk disia2 kan
^_______________^



No comments:

Post a Comment