Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
just wanna have bright smile everyday ^^

Monday, December 27, 2010

loneliness and friendship =)

loneliness and friendship =)
Episode 1 : Loneliness
sebagai anak yg x disangka akan lahir
aku kenal perkataan loneliness 
dalam kamus diari aku
hmmmmm
satu perkataan yg penuh makna
seawal usiaku 5 tahun
aku sudah mengenal erti independent
tahu mengurus diri sendiri
balik sendiri dari tadika
duduk seorang diri di rumah sehingga ada ahli keluargaku pulang
aku x penah takut hidup sendirian dari kecil
mungkin kerana mama dan abah sibuk bekerja
jarak yang jauh antara kakak dan abg2 ku
membuatkan aku tiada kawan sepermainan
tiada rumah terdekat juga
hanya kawan2 di tadika ku
tapi aku tetap gembira
kerana aku masih dapat jumpa kawan2 di tadika
tapi.....

No comments:

Post a Comment