just wanna have bright smile everyday ^^

Monday, July 18, 2011

kemanakah berat saya telah pergi ?? =P



tanda tanya sunguh dibenak fikiran saya ini. timbang berat, berat bertambah. badanya sama aja. slack, baju kurung semua sama je. muat aja. ho ho ho. musykil2. after 3 tahun. saya telah berjaya mencampai berat yang di idam idam kan iaitu 45! ho yeah ho yeah. hahahaha. after dapat berat 45 kg pun, bmi still x normal lagi. kena tambah dalam 3 kg lg!. huaaaaaaaaaaa~ banyak nya. TT____________TT

well berbalik pada persoalan tadi. kemanakah berat saya telah pergi. setelah minum carrot susu hampir setiap hari selama sebulan, berat saya berjaya ditambahkan. ho ho. hebat juga penangan carrot susu ini. jadi saya bertanya pada nadia. 'nadia2 berat aku bertambah tapi x tahu tang mana yang bertambah tu'. nadia dengan muka apa2 je la membalas ' tambah kat tulang kot. sebab kau minum susu'. leh ea leh ea macam 2 ?? hahahaha. saya rasa berat saya telah pergi ke tulang, x pun ke muscle saya. hohoho. 

apa2 pun segala berat ini tidak pergi ke satu tempat yang amat saya pantang iaitu PE RUT. nasib baik! fuuuuhhh~ masih slim lagi. he he he. penat menjaga perut ni tahu =P. sekarang memang tengah process menambah berat. kemudian akan saya trim badan saya dengan ber'exercise'. dah 3 hari berturut2 pergi berjogging. esok mahu ke gym pula. ho ho ho. semoga la saya berjaya >__________<

1 comment: